2000年12月31日星期日

[香港]大 懶 堂 賀 佳 節

這 次 生力 棄 用 梁 家 輝 , 找 來 大 懶 堂 賀 佳 節 , 效 果 如 何 ?

( 以 下 乃 HKiBBS 站 友 意 見 , 並 不 代 表 本 網 站 立 場 。 )



飛 輪 反 廓 : 「 今 次 冇 黑 人 , 冇 梁 家 輝 。 但 係 最 記 得 只 係 個 女 友 比 人 , " 拖 " o左 落 " 垃 圾 桶 " ! 」

jpoon: 「 好 似 係 LMF 想 搵 女 伴 , 有 人 提 議 練 大 隻 , 有 人 提 議 玩 變 面 , 最 後 就 話 要 掉 左 舊 o個 個 先 ( 所 以 就 用 mouse drag 左 個 女 仔 入 trash ) ! 」

第 十 個 Sunday 用 戶 : 「 最 正 係 , drag and drop 個 女 友 時 , 個 " 女 友 " 真 係 會 變 左 半 透 明 。」

jpoon: 「 係 MacOS, 唔 係 Windows 。 講 開 又 講 , 好 多 廣 告 如 果 要 用 電 腦 個 layout, 都 係 用 MacOS 既 ! 例 如 好 多 影 browser 既, 個 window 都 係 MacOS 既 ( 留 意 右 上 角 你 就 明 ) ! 」

木 日 女 卜 : 「 大 概 係 因 為 做 創 作 人 或 designer 都 係 用 Mac 機 為 主 ... 但 係 有
用 電 腦 的 觀 眾 則 應 該 係 以 Windows 用 家 為 主 ... 」



斑 「 又 到 聖 誕 」 紋 : 「 今 晚 播 出 的 生 力 電 視 廣 告 , 意 念 很 好 ! 聖 誕 節 , 不 一 定 要 見 到 聖 誕 老 人 ! 其 實 聖 誕 陪 『 老 人 』 亦 是 不 錯 的 主 意 ! 」

角 10 棒 : 「 好 好 笑 ! 個 阿 婆 " 我 地 要 聽 LMF ! " , 笑 到 我 死 ! 仲 有 , o個 個 阿 婆 係 唔 係 黃 老 太 呀 ? 好 似 喎 ! 」

銀 河 no.1 歌 姬 : 「 但 係 唔 係 好 覺 佢 sell 緊 生 力 , 睇 完 都 唔 知 佢 sell 緊 咩 product? 如 果 唔 係 最 後 show 番 個 生 力 標 誌 , 都 唔 知 原 來 呢 個 ads 係 sell 生 力 !

「 唯 一 值 得 一 讚 的 是 『 尚 算 搞 笑 』 ! 老 婆 婆 同 老 伯 伯 與 LMF 拉 上 關 係 , 仲 有 LMF=love mother father, 都 得 意 !」



如 沒 有 ... 爆 ... : 「 今 次 講 新 年 願 望 , 最 尾 " 凍 飲 唔 使 加 兩 蚊 " 真 係 一 絕 ... :D 」

第 十 個 Sunday 用 戶 : 「 咁 即 係 話 飲 生 力 就 可 以 達 成 " 新 年 願 望 " !? :-P 」

沒有留言: