2001年2月13日星期二

[香港]「CTI送錢喎!」

終 於 有 新 電 訊 廣 告 看 了 ! , 相 信 各 位 觀 眾 看 CTI 這 個 廣 告 時 , 不 會 再 留 意 那 個 CTI 超 人 , 而 是 那 名 電 梯 女 郎 !



( 以 下 乃 HKiBBS 站 友 意 見 , 並 不 代 表 本 網 站 立 場 。 )

quixotic : 「 個 新 廣 告 有 個 靚 女 喎 ! 」

角 10 棒 : 「 但 係 佢 會 唔 會 都 係 cti 超 人 變 出 黎 架 , 我 見 最 後 好 似 有 佢 個 樣 閃 一 閃 出 個 screen 度 ! 」

西 祈 : 「 我 覺 得 個 廣 告 拍 得 好 日 本 feel , 唔 錯 … … 」

第 十 個 Sunday 用 戶 : 「其 實 成 個 廣 告 承 接 了 不 少 之 前 殺 價 超 人 系 列 廣 告 , 有 日 本 feel 一 D 都 唔 奇 . 不 過 話 好 日 本 feel, 我 就 覺 得 一 般 啦 .... 」

沒有留言: