1999年1月20日星期三

[香港]嘩 ! Extra公 然 挑 釁 Sunday!( 可 惜 Sunday不 上 當 ! )




( 以 下 乃 HKiBBS 站 友 意 見 , 並 不 代 表 本 網 站 立 場 。 )

Extra 最 近 的 電 視 廣 告 似 乎 有 意 跟 Sunday 作 對 , 「 下 下 窒 到 應 」 ! HKIBBS 站 友 對 此 有 反 應 : 「 唔 駛 咁 下 話 ? 」

小 倩 : 「 佢 地 班 creative team 都 幾 易 做 丫 , 唔 駛 諗 新 橋 , 總 之 Sunday 出 乜 ad 佢 地 就 follow up, 不 過 始 終 覺 得 , Sunday 的 廣 告 無 論 意 念 同 表 達 手 法 都 好 好 , 反 觀 EXTRA... 硬 係 覺 得 唔 順 眼 」

乜 水 呀 我 : 「 但 我 覺 得 extra d 廣 告 好 cheap, 把 聲 又 煩 . sunday就 好 笑 得 黎 , 個 廣 告 拍 得 好 認 真 , 有 心 思 .」

敬 之 學 琴 又 一 年 : 「 《 蘋 果 》 呢 幾 日 都 有 個 全 版 廣 告 , 係 有 個 靚 仔 帶 住 Extra 字 樣 泳 帽 , 後 面 個 海 有 大 堆 阿 伯 嚮 度 游 緊 水 .... 當 然 , 個 廣 告 又 係 串 Sunday 個 國 際 漫 遊 服 務 . 不 過 , 我 總 覺 得 Extra 成 日 用 "人 o地 " 做 字 眼 , 好 討 厭 下 .」

美 靜 歌 聲 處 處 聞 : 「 Extra 0的 廣 告 又 串 , 令 我 反 感 , 特 別 係 有 幾 輯 係 影 住 果 個 男 仔 好 得 逞 咁 0既 樣 渣 住 個 手 機 一 路 行 一 路 講 , 後 面 成 棚 人 跟 住 ....果 個 衰 款 以 為 自 己 好 有 型 咁 .......唉 ~~~ 見 到 都 想 反 謂 ~~~~」

fool: 「 係 囉 ! 有 一 輯 係 講 兩 個 樣 衰 衰 o既 男 士 正 在 鬥 多 格 數 ... o個 個 男 仔 就 好 串 咁 講 o左 句 .."收 得 好 唔 好 ..係 用 耳 仔 聽 o架 嘛 .." 佢 好 似 真 係 以 為 自 己 好 型 ... 唉 ~~唔 知 會 唔 會 有 人 因 此 而 唔 出 extra...」

雲 飛 風 起 : 「 哈 哈 .....咁 加 埋 數 碼 窿 d 「 超 科 幻 後 現 代 」 廣 告 , 同 埋 「 完 全 重 疊 青 馬 大 橋 」 , 咁 SmarTone 咪 等 執 笠 都 得 ? ;D 不 過 我 估 數 碼 窿 真 係 要 轉 轉 間 廣 告 公 司 , 再 係 咁 落 去 一 定 死 硬 。 」

沒有留言: