1999年2月10日星期三

[香港]大 家 起 黎 , 做 件 大 事 !

( 以 下 乃 HKiBBS 站 友 意 見 , 並 不 代 表 本 網 站 立 場 。 )

繼 國 父 孫 中 山 、 甘 地 、 甘 迺 迪 等 出 現 在 T 恤 、 報 章 、 電 視 後 …







重 見 光 明 大 肥 昇 : 「 今 次 個 廣 告 好 似 冇 咁 出 喎 ,好 似 冇 以 前 咁 玩 野 ,有 少 少 失 望 。 」

吉 利 紅 腸 士 巴 拿 : 「 1 做 大 事 可 以 唔 係 革 命 搵 錢 轟 轟 烈 烈 ,而 係 轉 手 機 台 ,可 以 話 係 集 體 (一 班 手 機 用 戶 )o既 大 事 ,但 係 就 未 必 係 常 規 o既 大 事 ,係 對 『 大 事 』 o既 重 新 定 義 ...... 2 手 機 用 戶 要 獨 立 ,但 係 要 under另 一 間 手 機 公 司 ,都 幾 吊 詭 =) 」

木 日 女 卜 : 「 佢 呢 set 廣 告 真 係 幾 有 氣 勢 , 不 過 大 家 有 無 留 意 一 樣 o野 ....

「 除 聖 人 甘 地 之 外 , 其 他 幾 位 都 同 『 獨 立 』 無 直 接 關 系 ... 美 國 已 經 獨 立 n 世 耐 , 中 國 就 更 加 未 做 過 殖 民 地 。 雖 然 晚 清 時 中 國 有 不 少 地 方 被 列 強 搶 去 做 殖 民 地 ( 包 括 香 港 喇 ) , 但 最 終 還 只 是 『 回 歸 』 中 國 , 可 不 是 獨 立 。

「 中 國 由 始 至 今 都 是 一 個 主 權 國 ...」

疾 風 鐵 拳 ...莎 啦 啦 : 「 佢 係 廣 告 度 由 頭 到 尾 都 講 : 『 我 地 要 d 偉 人 一 樣 , 幹 一 番 大 事 』 (類 似 啦 ) 唔 一 定 係 獨 立 既 .」

阿 牛 唱 歌 給 你 聽 : 「 個 廣 告 好 似 話 ... 孫 中 山 係 代 表 進 步 , 甘 迺 迪 係 代 表 自 由 , 甘 地 係 代 表 獨 立 ... :) 」

Over the Rainbow: 「 it seems that the idea of sunday billboard is from Apple..」

quixotic: 「 Sunday 唔 掂 啦 , 開 始 學 埋 人 地 出 d 貴 廣 告 , extra可 以 咁 講 : 至 醒 o既 你 點 會 『 跟 d 未 用 過 手 提 電 話 o既 仙 人 轉 去 (o個 個 台 )?』 」



… 又 有 一 名 少 年 一 邊 打 鼓 一 邊 帶 領 群 眾 示 威 !



斑 紋 1 9 9 9 : 「 好 有 睇 頭 , 雖 然 有 D 無 厘 頭 。 」

sebastian : 「 革 命 的 浪 漫 。 看 得 幾 乎 眼 濕 濕 ( 只 要 忘 掉 這 是 個 廣 告 就 可 以 了 。 ) 可 惜 MNP (Mobile Number Portability) 不 過 是 經 濟 效 益 的 產 物 。 」

美 靜 歌 聲 處 處 聞 : 「 咁 大 棚 人 , 比 起 Extra 個 0的 真 係 ......好 明 顯 今 次 係 鬥 個 廣 告 個 排 場 ..... 」

m&m : 「 我 就 覺 得 好 正 . 佢 取 景 o既 地 點 ....好 鬼 死 有 東 歐 feel (唔 知 係 邊 度 拍 呢 ? 點 睇 都 唔 似 係 電 腦 效 果 ) 早 7,8年 好 多 東 歐 成 日 都 有 呢 d示 威 .

「 仲 有 , 個 華 裔 後 生 仔 個 樣 , 如 果 再 多 少 少 憤 世 疾 俗 就 仲 好 d添 . (我 覺 得 佢 有 少 少 ...唔 夠 訓 咁 )

「 總 括 : 幾 powerful 」

沒有留言: