1999年2月17日星期三

[香港]為 了 未 來 , 做 好 現 在 。

( 以 下 乃 HKiBBS 站 友 意 見 , 並 不 代 表 本 網 站 立 場 。 )

中 銀 集 團 祝 各 位 龍 年 愉 快 , 但 據 聞 今 年 好 像 是 兔 年 … ? !

天 薯 者 : 「 中銀 最 近 個 新 年 廣 告 , 好 似 有 的 問 題 , 佢 有 個 人 係 到 打 鼓 , 話 『 龍 年 愉 快 』 , 我 諗 , 上 年 係 虎 年 , 今 年 係 兔 年 , 應 該 無 關 呀 。 無 理 由 咁 大 間 公 司 既 廣 告 咁 化 學 呀 。 」

單 單 屬 於 您 之 藍 貓 貓 . 小 貓 子 : 「 無 問 題 ~~ 佢 O既 宣 傳 語 句 係 『 為 了 未 來 ,做 好 現 在 』 , 所 以 龍 年 愉 快 表 示 兔 年 好 ,有 進 步 囉 ~~ 另 外 都 有 D暗 喻 中 銀 唔 單 止 做 好 目 前 的 , 亦 要 有 進 步 ,為 將 來 作 好 預 備 啦 ~~」

天 薯 者 : 「 以 我 這 種 普 通 人 來 諗 , 第 一 眼 見 到 打 鼓 , 佢 一 講 龍 年 , 就 使 我 諗 緊 同 龍 年 有 咩 關 , 明 明 係 虎 年 同 兔 年 , 跟 住 聽 到 兔 年 , 就 諗 係 咪 佢 講 錯 , 所 以 現 在 講 番 岩 , 跟 住 個 腦 係 到 諗 , 其 他 就 無 聽 得 咁 清 楚 。 由 於 第 一 句 都 已 經 分 散 了 我 既 注 意 , 就 再 無 咩 精 神 放 係 其 他 句 子 裡 。 」

木 日 女 卜 : 「 可 能 佢 真 係 預 計 唔 到 會 有 咁 投 入 o既 觀 眾 啦 , 我 呢 個 普 通 人 就 覺 得 佢 講 得 好 清 楚 o下 喇 。

「 設 計 上 都 唔 錯 , 當 人 人 都 千 篇 一 律 咁 恭 喜 發 財 、 兔 年 行 好 運 , 佢 一 o黎 就 講 龍 年 , 即 時 俾 佢 引 起 注 意 , 再 聽 佢 講 落 去 , 先 至 知 道 呢 個 廣 告 比 一 般 公 式 化 咁 新 年 進 步 有 意 思 好 多 。 」

誰 叫 我 : 「 呢 個 ad好 正 ! 起 碼 會 有 咁 多 人 討 論 先 . 而 且 構 思 好 好 , 好 吸 引 . 唯 一 唔 明 就 係 點 解 背 景 係 白 色 既 , 唔 通 係 襯 番 兔 仔 既 做 形 ?」

地 獄 魔 法 師 : 「 同 意 , 我 第 一 次 『 聽 』 到 呢 個 廣 告 時 (當 時 我 無 望 住 個 螢 幕 ), 都 意 為 唔 知 佢 講 錯 定 我 聽 錯 , 但 再 看 落 去 時 , 他 所 要 說 的 意 思 其 實 都 重 複 了 好 多 次 . 但 可 說 美 中 不 足 的 是 , 對 於 一 D 唔 熟 識 12 生 肖 的 年 青 一 代 來 說 , 就 可 能 會 ......fO_o 」

沒有留言: