1999年3月27日星期六

[香港]大 比 價 … 「 任 你 上 」 ? !






( 以 下 乃 HKiBBS 站 友 意 見 , 並 不 代 表 本 網 站 立 場 。 )

先 有 「 魔 鬼 」 , 後 有 「 大 比 」 … CTI 又 一 次 遭 人 非 議 !

發 霉 藕 出 小 草 菇 :P : 「 今 日 打 開 報 紙 , 看 到 CTI 的 廣 告 . 廣 告 是 一 張 照 片 , 照 片 是 影 著 一 個 穿 短 裙 女 子 的 下 半 身 , 手 上 拿 著 一 個 手 提 電 話 , 對 正 鏡 頭 的 , 是 女 子 的 膝 頭 哥 , 而 她 兩 腳 的 膝 頭 有 一 點 點 分 開 , 驟 眼 望 去 就 好 似 一 些 女 明 星 的 走 光 照 片 一 般 X(

「 而 照 片 下 面 則 寫 上 [ 任 你 上 ... ] 意 思 是 不 論 用 什 麼 流 動 電 話 網 絡 , 都 可 以 使 用 CTI 的 國 際 電 話 服 務 .

「 也 許 因 為 我 是 女 孩 子 吧 , 我 覺 得 用 一 張 好 像 走 光 相 般 的 照 片 來 做 廣 告 , 真 的 有 點 兒 那 個 ... X( 」

命 裏 無 時 莫 強 求 : 「 係 呀 , 我 今 日 都 見 到 , 縱 使 係 幽 默 的 做 法 , 但 明 顯 地 令 人 諗 到 唔 好 野 , 有 歧 視 女 性 的 成 份 . 」

誰 可 代 替 小 蘋 果 : 「 個 廣 告 擺 明 係 想 博 出 位 ﹐ 同 之 前 個 1 6 6 6 原 理 一 樣 ﹐ 不 過 今 次 肯 定 會 得 失 很 多 客 ( 我 自 己 都 唔 buy 佢 個 種 種 所 謂 幽 默 ) 。 」

賊 仔 笨 笨 : 「 係 啦 ~ ( 電 視 版 本 ) 仲 有 一 個 類 似 『wet』 妹 既 係 度 話 : 任 你 上 ! 我 爸 爸 睇 到 呢 個 廣 告 , 即 刻 話 : 呢 個 廣 告 遲 早 比 人 告 , 意 識 好 有 問 題 ! 」

陳 偉 明 : 「 咁 o既 橋 段 已 經 唔 算 係 幽 默 , 而 係 低 級 。 」

斑 紋 一 九 九 九 :「 其 實 CTI 主 要 想 借 三 月 一 日 後 不 少 手 提 電 話 使 用 者 轉 台 的 現 象 , 告 訴 各 位 無 論 轉 往 哪 一 個 台 , 都 可 使 用 該 公 司 的 IDD 服 務 。

「 不 過 平 面 版 本 實 在 太 出 , 從 照 片 的 攝 影 角 度 到 『 任 你 上 』 三 字 在 廣 告 中 的 位 置 , 都 令 人 覺 得 廣 告 設 計 者 是 為 了 引 人 注 意 而 設 計 極 度 意 淫 的 廣 告 ; 反 而 廣 告 客 戶 真 正 要 表 達 的 訊 息 卻 被 忽 略 了 。 」

沒有留言: