2000年10月19日星期四

[香港]萬 「 巴 」 奔 騰

這 次 有 誰 可 以 一 眼 看 出 這 是 九巴 的 電 視 廣 告 ?



( 以 下 乃 HKiBBS 站 友 意 見 , 並 不 代 表 本 網 站 立 場 。 )

四 不 象 : 「 有 沒 有 人 記 得 九 巴 那 個 "萬 巴 奔 騰" 的 廣 告 是 抄 以 前 那 個 廣 告 ? 開 始 時 看 遠 鏡, 還 以 為 是 小 強 在 跑. 」

第 十 個 Sunday 用 戶 : 「 係 呀, 廣 告 場 景 內 容 同 個 信 息 好 夾, 睇 落 感 覺 又 好 舒 服 !! 近 來 九 巴 的 廣 告 質 素 真 係 唔 錯 !!

「 美 中 不 足 係, 有 幾 架 巴 士 size 細 成 半 ( 扮 小 象 / 馬 ), 但 都 係 雙 層 , 看 落 比 例 就 配 合 得 唔 係 咁 好 . 如 果 o果 幾 架 換 做 單 層 巴 士, 真 實 感 就 會 強 返 D !!」

小 倩 : 「 o個 o的 係 巴 士 BB, 意 喻 不 斷 衍 生 繁 殖 。 雙 層 巴 士 又 點 會 生 個 單 層 巴 士 BB 呢 ? :D

「 話 時 話 , 我 個 人 就 覺 得 o的 巴 士 好 醜 樣 , 畫 得 一 o的 都 唔 靚 。 」

角 10 棒 : 「 睇 落 真 係 好 靚 , 好 壯 觀 ! zoom 到 埋 去 先 發 現 原 來 係 巴 士 ! 真 係 有 創 意 !

「 但 係 我 老 豆 今 日 睇 左 之 後 講 左 句 野 好 好 笑 , 佢 話 D 巴 士 行 得 好 生 硬 , 亂 咁 轉 呔 , 如 果 行 得 smooth D 就 真 係 好 born free feel , 佢 話 宜 家 好 似 o係 度 " 走 佬 " 咁 ! 哈 哈 哈 ! 」

第 十 個 Sunday 用 戶 : 「 係 呀, 塊 地 唔 平, o架 車 行 起 黎 應 該 上 下 震 震 下 o架 麻 !! 」

愛... 讓 人 迷 惘... : 「 就 像 是 看 美 國 西 部 片 是 那 種 萬 牛 奔 騰 的 場 面 。 是 牛 , 不是 馬 來 的 , 印 像 中 , 好 像 是 萬 寶 路 有 類 似 的 廣 告 , 但 我 不 記 得 是 否 一 樣 。 能 夠 用 巴士 和 動 物 連 在 一 起 , 然 後 帶 出 這 樣 的 一 個 訊 息 , 這 個 廣 告 的 意 念 實 在 值 得 一 讚 。 」

icyhugs : 「 錯 ! 佢 引 用 的 係 《 獅 子 與 我 》 電 影 主 題 曲 'BORN FREE' , 係 獅 子 等 草 原 動 物 跑 呀 跑 的 , 不 過 現 在 變 了 做 一 班 巴 士 仔 。唔 知 點 解 ,覺 得 好 恐 怖 。 」

四 不 象 : 「 記 不 記 得 以 前 有 廣 告 也 是 用 BORN FREE 這 首 歌. 畫 面 不 記 得 是 怎 樣 的. 有 人 記 得 是 那 個 廣 告? 」

量 地 中...:(: 「 我 上 次 睇 到 born free 呢 隻 歌 係 廣 告 出 現, 係 佐 丹 奴 時 裝, 剩 係 記 得 有 日 落, 仲 有 風 吹 住 棵 草! 」

沒有留言: