2000年10月9日星期一

[香港]Sunday平 到 你 驚 !

Sunday 的 電 視 廣 告 總 是 能 引 起 話 題 , 這 個 恐 怖 廣 告 亦 不 例 外 。



( 以 下 乃 HKiBBS 站 友 意 見 , 並 不 代 表 本 網 站 立 場 。 )

好 叻 咩 : 「 頭 先 o岩 o岩 睇 o左 個 "紅 衣 女 鬼 "版 幾 惡 怖 ...初 初 睇 真 係 驚 , 不 過 又好 好 笑 ~~~~ 想 問 係 咪 有 其 他 版 本 咖 ? 因 為 結 尾 見 到 好 多 人 既 嚇 呆 樣 係 咪 每 個 都 唔同 version呢 ? 」

小 懶 : 「 今 日 睇 報 紙 ﹐ 個 AD俾 人 勁 投 訴 ﹐ D家 長 又 話 嚇 親 小 朋 友 ﹐ 最 攪 笑 有 個 接 受 訪 問 O既 太 太 話 ﹐ 佢 O個 女 ~20歲 都 話 嚇 親 ﹐ O甘 又 幫 SUNDAY 賣 廣 告 。 」

小 小 小 朋 友 : 「 老 實 ,我 成 卅 歲 人 半 夜 睇 到 都 驚 ... 真 係 有 時 唔 洗 做 到 咁 盡 嘛 ! 」

小 雲 : 「 梗 驚 啦 ,呢 d情 景 十 足 十 好 耐 以 前 無 記 深 夜 果 d鬼 故 事 . 最 驚 係 隻 女 鬼 追 番 黎 拍 架 車 既 玻 璃 .睇 左 成 晚 訓 唔 到 . 」

quixotic: 「 今 日 都 睇 到 ...真 係 幾 恐 怖 喎 ....諗 住 影 塊 面 算 啦 ,仲 要 影 埋 隻 眼 .... 」

拚 命 小 打 字 : 「 呢 個 廣 告 我 覺 得 有 o的 過 o左 位 , 要 sell 『 平 到 您 驚 』 呢 個 idea 使 唔 使 咁 ? ! 同 埋 只 係 一 分 鐘 0.1, 我 覺 得 未 到 咁 astonishing. 」

我 要 做 個 好 基 佬 !: 「 重 點 係 畀 夜 鬼 呀 ! 」

寧 靜 是 美 : 「 我 o爹 o地 每 看 一 次 這 廣 告 , 就 鬧 一 次 , 佢 話 個 廣 告 嚇 親 d 夜 班 司 機 喎 ! 」

阿 炎 : 「 可 以 想 像 , 不 少 人 也 會 感 到 不 安 . 尤 其 是 那 些 有 半 夜 在 陰 森 公 路 乘 車飛 馳 經 驗 的 人 , 例 如 職 業 司 機 . 對 我 來 說 , 就 是 從 旺 角 乘 亡 命 小 巴 回 中 大 時 沿 著 大埔 道 一 段 路 的 時 間 .」

沒有留言: